ЗДО №1, ЗДО ”Малятко” №1 м. Жашків, Жашків
Черкаська область, Уманський район

Методична сторінка

Фото без опису
Козюбра Тетяна Анатоліївна - вихователь-методист

    освіта: повна педагогічна вища

    педагогічний стаж: 42 роки

    кваліфікаційна категорія "Спеціаліст вищої категорії"

    педагогічне звання  "Старший вихователь"

   педагогічне кредо: "Бути правдивою з людьми, відвертою з собою, досягнути поставленої мети"

ВИХОВАТЕЛЬ-МЕТОДИСТ - ХТО ЦЕ?

Вихователь-методист займається методичною роботою та організує весь освітньо-виховний процес в дитячому садку. Методист аналізує, планує, організовує, координує, контролює діяльність педагогічного колективу. Разом із завідувачем він керує колективом дитячого садка, беручи участь у добиранні кадрів, у розробленні та впровадженні програм розвитку і педагогічних планів. Комплектує групи навчальними посібниками, іграми, іграшками, організовує співпрацю з іншими дошкільними закладами, школами, дитячими центрами, музеями та ін.

Вихователь-методист проводить ґрунтовну методичну роботу у педагогічному колективі: відкриті заняття для вихователів, семінари, індивідуальні та групові консультації. Крім того, він бере участь у роботі з батьками: готує стенди, папки, що присвячені сімейному вихованню та ін. Робоче місце методиста, як відомо, методичний кабінет. Там кожен педагог може отримати практичну допомогу в організації роботи з дітьми, а батьки можуть проконсультуватися з приводу розвитку дитини, отримати відповіді на питання про педагогічний процес в дитячому садку...

Ще одне завдання методиста, мабуть, найважливіше, - розуміти і правильно оцінювати сили і можливості кожного педагога, знати, що важливо для нього в житті, до чого він прагне, щоб задовольнити потребу кожного педагога в повазі, визнанні та самореалізації.

"УСПІХ ОСВІТНЬОВИХОВНОЇ РОБОТИ - ВІРНО СПЛАНОВАНИЙ І КЕРОВАНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС"                  В.О.СУХОМЛИНСЬКИЙ.

Робота в дошкільному навчальному закладі «Малятко" ведеться згідно річного плану. План спрямований на виконання завдань Закону України “Про дошкільну освіту” та Базового Компоненту дошкільної освіти.

 Педагогічний колектив працює над всебічним загальним розвитком вихованців, формування основ базових якостей мовленнєвої та комунікативної компетентностей ,екологічної, соціальної і фінансової освіти, для опанування звичками сталого розвитку; виховання патріота України на засадах духовних надбань свого народу.

Головним напрямком діяльності кожного вихователя були і залишаються охорона, зміцнення здоров`я дітей, забезпечення необхідних умов для їх фізичного, психічного та розумового розвитку.

                                                            Фото без опису

ВІД ТОГО, НАСКІЛЬКИ ВИХОВАТЕЛЬ-МЕТОДИСТ ПРОФЕСІЙНО КОМПЕТЕНТНИЙ У ПЕДАГОГІЦІ, ПСИХОЛОГІЇ, МЕТОДИЦІ РОБОТИ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ, ЗАЛЕЖАТИМЕ ЯКІСТЬ РОБОТИ ВСЬОГО КОЛЕКТИВУ!

МЕТОДИЧНА РОБОТА В ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ВІДПОВІДАЄ НАСТУПНИМ ПРАВИЛАМ:

організована нестандартно, яскраво, жваво, цікаво, з урахуванням індивідуальних запитів і можливостей педагогів;

приносить вихователям відчутну практичну допомогу, тобто має безпосередній вихід;

позначається на рівні підготовленості вихованців;

задовольняє духовні, естетичні, моральні та інші запити педагога;

постійно користується увагою адміністрації: стимулюється, контролюється, враховується при підбитті підсумків;

створює умови для виникнення людських контактів і творчого спілкування з колегами, об’єднує спрямованістю до загальної мети.

 

  Картинки книг для презентации - 82 фотоФорми методичної роботи в ЗДО з педагогами:

Колективні:

інструктивно-методичні наради, педагогічні ради, педагогічні читання, теоретичні семінари, семінари-практикуми, колективні перегляди освітнього процесу.

Групові:

методичні об'єднання вихователів дошкільних груп, робота творчих груп,консультації.

Індивідуальні:

Наставництво, самоосвіта, взаємовідвідування, робота над проблемними питаннями, атестація.

Напрямки методичної роботи в ЗДО:

- вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя;

- стимулювання творчого потенціалу;

- підвищення педагогічної культури вихователів;

- вдосконалення педагогічної майстерності;

- розвиток спеціальних умінь та навичок;

- формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.

Принципи методичної роботи в ЗДО:

- гуманізм, демократизм;

- педагогічна співпраця з вихователем;

- робота в режимі довіри, доброзичливості;

- творча атмосфера, стимулювання творчої активності;

- допоміжно-регульований контроль;

- надання вихователеві права вибору;

- системність методичних заходів;

- щоденна допомога;

- випереджальний характер методичної роботи.

Методична робота в сучасному закладі дошкільної освіти сьогодні має бути:

- організована на якісно новому рівні

- відповідати сучасному соціальному замовленню суспільства та держави (оперативність та мобільність);

- мати випереджальний, аналітичний і творчий характер (прогнозування, діагностування);

- базуватися на принципах науковості, системності, послідовності, наступності, конкретності;

- будуватися на діагностичній основі, диференційовано, з урахуванням запитів кожного педагога (бути практичною).

Функції вихователя-методиста в ЗДО

Інформаційна: Вивчення та накопичення інформації про стан та результати професійної діяльності педагогів; підвищення кваліфікації педагогічного персоналу; підвищення якості педагогічного процесу; узагальнення позитивного досвіду педагогів; поповнення банку педагогічної інформації про найбільш актуальні проблеми розвитку дошкільної освіти, про новітні досягнення науки та практики; широке впровадження інформаційних технологій; встановлення контактів зі ЗМІ, різноманітними установами та організаціями для розповсюдження інформації про діяльність ЗДО.

Навчальна: Здійснення ознайомлення педагогічного персоналу з новими освітніми програмами та технологіями; ознайомлення зі стандартами дошкільної освіти України; здійснення ознайомлення педагогічного персоналу з законодавчими, нормативними документами в галузі освіти; організація та проведення семінарів, практичних занять, консультацій, відкритих заходів з використанням активних методів.

Контрольно-діагностична: Моніторинг якості педагогічного процесу; застосування методів психолого-педагогічної діагностики в процесі вивчення стану освітньо-виховного процесу; аналіз інноваційного досвіду педагогічного персоналу; узагальнення отриманих результатів.

Корекційно-прогностична (плануюча): Здійснення планування перспективних та поточних заходів ( річний, місячний, календарний плани).

Організаційна: Організація та участь в педагогічних радах, педагогічних годинах, батьківських конференціях тощо; організація методичних об’єднань, творчих груп та міні-проектів; організація самостійної роботи педагогів з підвищення професійного рівня; організація роботи з батьками дітей та соціальними партнерами; направлення педагогів на курси підвищення кваліфікації.

Дослідницька: Планування заходів на основі аналізу стану освітнього процесу та запитів педагогів з урахуванням нових тенденцій в розвитку освітніх технологій; вивчення та розповсюдження інноваційного досвіду та авторських технологій.

Комунікативна: Усвідомлення особистої та соціальної значимості діяльності; реалізація гуманістичної парадигми в педагогічній діяльності; встановлення ділових контактів з учасниками педагогічного процесу, з соціальними партнерами.

Виховна (мотиваційно-стимулююча): Стимулювання творчої діяльності педагогів; виявлення потенціалу педагогів; стимулювання підвищення професійної кваліфікації; мотивування на використання особистісно-орієнтованої моделі виховання, на емпатію з дітьми, прояв любові та розуміння.

Гностична: Оволодіння методами самоаналізу, здійснення самоосвіти.

Анкети для батьків

ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ В ЗДО. ТЕХНОЛОГІЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗДО.

  Річний план роботи на 2021 - 2022н. р.   

 Заходи до тижня безпеки та охорони праці.

Перспективне планування на рік розвитку мовлення за програмою "Дитина" (молодша середня група).

ПП на рік з логіко - математичного розвитку за програмою "Дитина" (старша група)

ПП на рік з художньої праці, конструювання за програмою "Дитина" (старша, середня група).

План-сітка проведення тижня знань правил дорожнього руху. 

План - сітка "Правове виховання"

Консультація "Правова освіта".

 "Рекомендації працівникам ЗДО в період військового стану"

 

 

Жашківська міська рада Черкаська область, Жашківський районЖашківська міська рада

Фото без опису Відділ освіти Жашківської міської ради

Міністерство освіти і науки України

Фото без опису

Інститут модернізації змісту освіти

Фото без опису

 

 

 

                       

                     

 

 

 

.

 

 

Логін: *

Пароль: *