Освіта сталого розвитку
ОСВІТА СТАЛОГО РОЗВИТКУ ДЛЯ ДОШКІЛЬИКІВ.
Сталий розвиток – це такий розвиток, який дає змогу людям задовольняти власні потреби сьогодні, але не ставить під загрозу здатність майбутніх поколінь задовольнити свої потреби у розв'язанні цих проблем. Особливості її організації в дошкільному закладі зумовлені специфікою розвитку психічних процесів дошкільників, їхнім світоглядом.
Поняття сталого розвитку виражає доволі просту ідею: необхідно досягнути гармонії між людьми, з одного боку, і суспільством та природою – з другого. Тобто в майбутньому має сформуватися соціоприродна система, здатна розв'язувати сукупність протиріч, що виникають нині, а саме між:
• природою і суспільством;
• екологією і економікою;
• всередині суспільства між окремими групами населення;
• розвиненими країнами й тими, що розвиваються;
• сучасним і майбутнім поколіннями;
• багатими й бідними;
• уже сформованими потребами людей і розумними потребами тощо.
"Яскраві фантики у природі та в пригоді"