ЗДО №1, ЗДО ”Малятко” №1 м. Жашків, Жашків
Черкаська область, Уманський район

Про нас

 

 Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність згідно Закону України «Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад та Статуту.

Побудований за типовим проектом в 1963 році. Розрахований на 6 груп з відповідною кількістю 94 місця. На теперішній час в дошкільному навчальному закладі функціонує 3 вікові групи, списковий склад дітей становить 74 дитини. Будівля типова, двоповерхова. Опалення водне, центральне. На першому поверсі розташовані кабінети: завідуючої, методичний, медичний, ізолятор, музичний зал, фізкультурний зал, психолога та логопеда. Зручно розташовані харчоблок та кладова. А також дві групи для найменших малят. 

Станом на 2023- 2024 навчальний рік списковий склад дітей становить 74 дитини, з них:

Ясельна група  "Перлинка"  - 16 дітей

Молодша група "Смайлики" - 20 дітей

Середньо - старша "Пізнайки" - 35 дітей

 Є діти пільгових категорій - 26 осіб.

Станом на 2021 - 2022 навчальний рік списковийсклад дітей становить:

- Ясельна група     "Віночок"       - 19 дітей;

- молодша група "Пізнайки"  - 19 дітей;

- середня група №1 "Веселка" - 14 дітей;

- середня група №2 "Сонечко" -  20 дітей; 

- старша група №1 "Перлинки" -  28 дітей;

- старша група №2 "Смайлики"   - 27 дітей.

Всього 127 осіб, з них є діти пільгових категорій - 14 осіб.

Кадрове забезпечення

Педагогічними кадрами дошкільний навчальний заклад укомплектований повністю. Тут працюють такі фахівці: директор, вихователь-методист, 7 вихователів, практичний психолог, вчитель-логопед, музичний керівник,  інструктор з фізкультури, медична сестра.  Вищу педагогічну освіту має  7 осіб, що становить 60%; звання "Старший вихователь" - 1 особа, звання «Вихователь-методист» - 3 особи; спеціаліст вищої категорії – 1 особа; спеціаліст першої категорії – 3 особи, спеціаліст ІІ категорії - 2 особи.

Ефективність керівництва визначається здатністю розділити своє бачення проблеми з іншими учасниками педагогічного процесу, тобто йдеться про керівництво разом з людьми, а не над ними.




 

   Завідувач господарства - Тучик Галина Миколаївна

   Життєве кредо: "Ні дня без посмішки і доброї справи"

 

 

 

 

 

 

       Машиніст з прання й ремонту білизни - Новосьолова Олена Петрівна                   

     Життєве кредо: "Роби справу чесно, з душею -                              і твоє до тебе вернеться"                                                                                            

 

 

 


Освітньо-виховний процес.

Освітньо-виховний процес, зорієнтований на дитину, допоможе реалізувати головну мету української освіти - створити умови для особистого розвитку і творчої самореалізації кожного громадянина України. Дитинство - це період становлення особистості дитини, виникнення особливо сприятливих передумов розквіту її індивідуальних творчих здібностей, обдарованості тощо. Саме тому так важливо забезпечити різнобічний розвиток дитячої психіки та можливості прояву особистості дитини.

Педагогічний колектив працює в тісній взаємодії з батьками, громадськістю, медичними закладами, дошкільними закладами МТГ, загальноосвітніми школами №1 та №3 міста.

Педагогічний колектив працює за програмою «Дитина», враховуючи чотири сфери життєдіяльності.         

Заклад дошкільної освіти має спрямованість на комунікативний, фізично-оздоровчий та художньо-естетичний напрямки роботи.

Методична робота направлена на стимулювання підвищення наукового рівня педагогів, їх підготовку до засвоєння змісту нових програм і технологій, досягнень психолого-педагогічних дисциплін і методик передового педагогічного досвіду.

На наш погляд, міжособистісні стосунки «дорослий-дитина» є найголовнішими, вони складають основу орієнтованої моделі освітньо-виховного процесу. Цей принцип полягає в тому, що дитина,яка прийшла в дошкільний заклад, предявляє себе дорослому, свої інтереси, можливості. А вихователь-педагог підтверджує дитину, її здібності, позитивні якості, розкриває та розвиває їх, поважає їх, допомагає реалізувати. Тому головний принцип в нашій роботі: "Спочатку любити – потім учити".Особистісно зорієнтована освітня модель передбачає створення психологічних умов для виховання потреби бути самостійним, творчим, розвиватися. Вона спрямована на спосіб спілкування дорослого з дитиною "не поряд, не над, а разом".

На найближчу перспективу розвитку наш педагогічний колектив визначив такі пріоритетні напрями організації освітнього процесу:

1.Забезпечення фізично-оздоровчого, художньо-естетичного та мовленнєвого розвитку дітей в умовах дошкільного навчального закладу.

2. Розвиток креативного мислення та творчих здібностей дошкільнят засобами диференційованого підходу.

3. Формування національної свідомості та патріотизму у дошкільників через мовленнєво-комунікативну діяльність  дошкільнят.

4. Експериментально-дослідницька діяльність дітей у природі, як технологія пізнавального розвитку.

5. Забезпечення розвивального ігрового простору в дошкільному навчальному закладі. 

6.Розвиток економічної досвідченості дітей дошкільного віку засобами гри.

Незмінним лишається головне завдання - забезпечити умови для різнобічного гармонійного розвитку дитини - здорової, високоморальної, національно свідомої, креативної, життєво компетентної і, звісно ж, щасливої.

Послідовність формування в дитини системи цінностей:

- оволодіння дитиною певною системою знань;

- емоційно-позитивне прийняття здобутих знань;

- формування особистісних переконань та їх практична реалізація у процесі життєдіяльності.

Сьогодні завдання №1 - така організація освітнього процесу, за якої міцне здоров'я, крім особистісної цінності, стане для дитини однією з провідних потреб не лише в дошкільний період, а й упродовж усього життя.

Принципи змісту Програми "Дитина":

- принцип гуманізації педагогічного процесу;

- принцип індивідуального підходу;

- принцип інтеграції, системності, комплексності;

- принцип орієнтації на основні сфери дійсності;

- принцип використання здобутків психологічної науки;

- принцип врахування традицій країни, різних регіонів, національних особливостей культури;

- принцип забезпечення зв"язку з традиціями народної та світової педагогіки, фольклором, різними видами національного та світового мистецтва, літератури, культури;

- принцип забезпечення умов для формування творчої особистості.

Жашківська міська рада Черкаська область, Жашківський районЖашківська міська рада

 Відділ освіти Жашківської міської ради

Міністерство освіти і науки України

Інститут модернізації змісту освіти

 

 

 

                       

                     

 

 

 

.

 

 

Логін: *

Пароль: *