ЗДО №1, ЗДО ”Малятко” №1 м. Жашків, Жашків
Черкаська область, Уманський район

Рекомендації для молодого спеціаліста

Професійна діяльність

- ефективно розподіляти робочий час

- не йти з роботи, не оформивши необхідну документацію

- приділяти час для самовдосконалення та самопідготовки

- удосконалювати фахові знання

- учитися дивитись на світ очима дітей

- звертатися за методичною допомогою до колег, вихователя-методиста, практичного психолога

- завести щоденник власних успіхів та проблем, записувати способи їх розв"язання, нотувати особисті спостереження, відчуття

- розширювати свій кругозір: читати багато різнопланової літератури, відвідувати цікаві місця

- більше посміхатися, намагатися бути суворим, але доброзичливим педагогом

- лягати спати вчасно, відпочивати


Організація робочого часу і саморегуляція

- робити повторювані щоденні справи у чітко визначений час

- об"єднувати однотипні справи у блоки

-виокремлювати пріоритетні справи, завдання та зосереджуватися на них

- уміти казати "ні" людям або чинникам, які забирають ваш час

- обговорювати з вихователем-методистом, колегами запланований термін виконання завдань

- контролювати якість витраченого часу. Для цього варто кілька разів протягом дня ставити собі запитання:"Що я зараз роблю?"

- відмовлятися від недосяжної досконалості на користь результативного виконання нагальних завдань

- щодня планувати справи, що будуть виконані сьогодні, і виконувати заплановані

- фіксувати важливу інформацію та розміщувати її перед очима

- підтримувати порядок та чистоту робочого місця.


Пам’ятка

Визначення критеріїв оцінювання професійної діяльності педагогів

Під час визначення критеріїв оцінювання професійної діяльності педагогів скористайтеся вимогами, визначеними в пунктах 4.3–4.6 Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 № 930. У цих пунктах викладено перелік знань, навичок, умінь, компетентностей і вимог до рівня освіти, яким має відповідати педагог певного рівня кваліфікації.

Зокрема, під час визначення рівня професійної компетентності вихователів дошкільного закладу керуйтеся такими критеріями оцінювання їхньої діяльності, як:

· динаміка розвитку пізнавальної сфери та діяльності дітей;

· використання вихователем у педагогічній діяльності сучасних освітніх технологій, зокрема інформаційно-комунікаційних;

· узагальнення та поширення власного педагогічного досвіду, зокрема проведення відкритих заходів, майстер-класів, семінарів тощо;

· систематичність роботи щодо збереження життя і здоров’я дітей;

· організація співпраці з батьками дітей;

· підвищення професійної майстерності;

· участь у роботі методичних об’єднань.

Критерії оцінювання професійної діяльності педагогів визначайте для кожної конкретної посади відповідно до Кваліфікаційних характеристик професій (посад) педагогічних та науково-педагогічних працівників навчальних закладів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 01.06.2013 № 665.

Жашківська міська рада Черкаська область, Жашківський районЖашківська міська рада

 Відділ освіти Жашківської міської ради

Міністерство освіти і науки України

Інститут модернізації змісту освіти

 

 

 

                       

                     

 

 

 

.

 

 

Логін: *

Пароль: *