ЗДО №1, ЗДО ”Малятко” №1 м. Жашків, Жашків
Черкаська область, Уманський район

Освітньо - методична робота

"Щоб дати дитині іскорку знань,

педагогові потрібно ввібрати ціле море світла"    В.О.Сухомлинський

Візія закладу

Наш заклад - колектив однодумців, діяльність якого керована принципом - успіх кожної дитини, стає загальним успіхом.

Місія закладу 

Здоровий, щасливий , активний дошкільник, який володіє необхідними уміннями, компетентностями для подальшого навчання та реалізації в житті.

Цінності закладу 

Здоров'я та безпека дитини, активний спосіб життя, цілеспрямованість і саморозвиток, патріотизм, любов і добро, культура і творчість.

Навчально-виховна діяльність в дошкільному закладі планується згідно інструктивно-методичних рекомендацій.

Річні завдання роботи закладу на 2023 -2024 начальний рік.

  1. Виховання патріота України на засадах духовних надбань свого народу, через формування у дошкільнят комплексу знань про сім’ю, родину, рідне місто, Батьківщину, Україну.
  2. Формувати основи базових якостей мовленнєвої та комунікативної компетентностей ,екологічної, соціальної і фінансової освіти, для опанування звичками сталого розвитку, STREAM-освіти дітей дошкільного віку у різних формах роботи.
  3. Розвивати  творчі здібності  в художньо продуктивній діяльності застосовуючи інноваційні технології .

 

Як організувати роботу в Дитсадку віддалено

ПРІОРІТЕТИ РОЗВИТКУ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ Є:

варіативне інформування педагогів про досягнення психолого-педагогічної науки та практики, про нові вимоги до фахівця;

диференційоване навчання й розвиток педагогічних кадрів, підвищення їх кваліфікації;

формування, виявлення, вивчення та впровадження найбільш цінного перспективного досвіду педагогічної діяльності;

підготовка методичного забезпечення для здійснення освітнього процесу;

формування готовності до професійного самовдосконалення.

МЕТА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:

Удосконалення системи безперервної освіти педагогічних кадрів, вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного педагога; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності, організація моніторингу якості освіти відповідно до Державних стандартів, запровадження компетентнісно-орієнтованого підходу до навчально-виховного процесу.

НАПРЯМКИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:

підвищення соціально-психологічної культури педкадрів;

удосконалення педагогічної майстерності;

сприяння в опануванні світової та національної, мовної й побутової культури;

розвиток спеціальних умінь і навичок.

ГОЛОВНИМИ ЗАВДАННЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ МЕТОДИЧНОЇ СЛУЖБИ Є:

підвищення соціально-психологічної культури педагогічних працівників;

вдосконалення педагогічної майстерності та сприяння особистісному професійному зростанню педагогів;

сприяння в опануванні світовою, національною, побутовою культурою.

підтримка ділового тонусу педагогів;

стимулювання розвитку ініціативи, творчості, пошуку;

створення умов для праці в режимі розвитку, в напрямку опанування новими методами, прийомами, засобами, технологіями, системою навчання та виховання

оптимізація системи мотивації педагогів до підвищення фахової майстерності та узагальнення власного педагогічного досвіду.

Методична робота – це спеціальний комплекс взаємопов'язаних практичних заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, їх безперервну та професійно-методичну освіту, яка зорієнтована в кінцевому результаті на підвищення рівня освіченості, розвинутості і вихованості.

Роль методичної служби дошкільного закладу збільшується в сучасних умовах у зв'язку з необхідністю раціонально і оперативно використовувати нові методи, прийоми і форми навчання та виховання. Серед педагогічних інновацій надається перевага особистісно орієнтованим технологіям, а саме:

технології організації самостійної роботи (портфоліо),

інформаційним технологіям;

комп'ютерним технологіям консультування.

Одним з основних завдань методичної служби є надання допомоги педагогам у формуванні й удосконаленні навичок самоосвітньої діяльності, що передбачає такі види роботи як: систематичне консультування з питань організації самоосвіти; допомога педагогу у визначенні різних позицій (сильних та слабких) з метою подолання труднощів; постійне інформування про новий передовий педагогічний досвід; підготовка й надання методичних рекомендацій щодо актуальних проблем теорії і практики. Рівень кваліфікації та педагогічної майстерності у кожного педагога свій, тому кожен самостійно обирає форму методичної роботи, засіб удосконалення педагогічної техніки і технології.

Жашківська міська рада Черкаська область, Жашківський районЖашківська міська рада

 Відділ освіти Жашківської міської ради

Міністерство освіти і науки України

Інститут модернізації змісту освіти

 

 

 

                       

                     

 

 

 

.

 

 

Логін: *

Пароль: *