"Спостереження в природі"
Педагоги закладу дошкільної освіти в роботі використовують творчу спадщину В.О. Сухомлинського з метою формування у дошкільників міцних екологічних знань. В ЗДО створено екологічне середовище, в якому дорослі особистим прикладом демонструють правильне ставлення до природи і активно, разом з дітьми беруть участь у природоохоронній діяльності.
Вихователь ясельної групи Кацалап І.В. з маленькими «Пізнайками» спостерігали за кульбабками, що ніби маленькі сонечка розсипались по зеленій травичці. Діти милувались та нюхали запашні квіти.
Нікішова Л.М., вихователь молодшої групи №1, звернула увагу малюків групи «Веселка» на зміни, які відбулися з фруктовими деревами- спостерігали за квітучою вишнею. На занятті з малювання в малюнку передали свої враження від спостереження малювали двома способами – пензлем та застосували нетрадиційний методи малювання – пальцем.
Діти молодшої групи №2 «Сонечко», разом з вихователем Павлюк Л.П., милувались рясним цвітінням кульбаби на майданчику. Досліджували властивості квітки (стебло крихке, легко ламається). Звернули увагу, що деякі кульбаби вже відцвіли і у них з’явилися пушинки – насінини. На білу кульбабку можна подути і насіння розсиплеться в різні боки.
Вихователь Кубарська Л.М., спонукала дітей середньої групи №2 «Смайлики», до творчої роботи, передати свої враження від спостереження «Квітучі дерева нашої місцевості».Учила образно відтворювати побачене в аплікації; розвивала творчі здібності та фантазію, естетичне сприймання дітьми навколишнього довкілля.
Андрущенко К.М, вихователь середньої групи №1 «Перлинки», підвела розглянула з малятами квітучу вишню, сливу . Діти дізнались багато новинок – цікавинок про квітучі дерева, грали в ігри пізнавального характеру, милувались запашним цвітом.
Весною цвіт вишні, яблуні, персика, груші своєю красою прикрашають природу, влітку дають плоди і мають безліч лікувальних властивостей, про це дізнались дошкільнята старшої групи, вихователь Черниш О.В., під час цільової прогулянки по території дитячого садка. Звернули увагу на зміни, які відбуваються в природі весною. Робили висновки, доводили свою думку.