Методики на музичних заняттях
Музичний керівник Савчук Елла Геннадіївна у своїй роботі поєднує систему музично-ритмічного виховання Еміля Жак-Далькроза, яка спрямована на розвиток музичних та інтелектуальних здібностей дітей на основі поєднання співу, імпровізації та руху, та систему музичного виховання Карла Орфа, яка дає змогу поєднувати кілька видів діяльності дошкільників: логоритміку, спів, рух та гру на музичних інструментах. Практичним втіленням системи музично-ритмічного виховання Еміля Жак-Далькроза є спеціальні вправи, у яких той чи інший засіб музичної виразності – темп, ритм, штрихи, динаміка – має втілюватися в рухах: кроки, біг, плескання, тощо. Сутність мовленнєвих та музично-рухових вправ за Карлом Орфом – у декламації віршів або прози під супровід «озвучених» жестів (плескання, тупання тощо), голосових звукових жестів (шепотіння, цокання язиком тощо), ритмічного акомпанементу шумових музичних інструментів. Така синкретична діяльність дуже подобається дітям і, водночас, розвиває їх творчий потенціал, адже діти не лише слухають чи виконують музичні п’єси, а й самі творять музику.
- Про нас
- Сторінка керівника
-
Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
- Ліцензія на впровадження освітньої діяльності
- Структура та органи управління закладу освіти
- Звіт керівника
- Мова та освітні програми
- Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником
- Кадровий склад
- Наявність вакантних посад
- Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
- Моніторинг якості освіти
- Правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти
- Стоп булінг
- Нормативно-правове забезпечення
- Наші групи
- Методична сторінка
- Сторінка психолога
- Сторінка музичного керівника
- Сторінка логопеда
- Сторінка фізкультурника
- Сторінка медичної сестри
- Батьківська сторінка
- Нормативно правова база в Україні в період воєнного стану
- Інклюзивна освіта
- Наші партнери
- ОБЖД